אתר רפואי

אין צורך לחכות לתעבורת חיפוש אורגנית – גם אם מדובר באתר חדש! החוכמה הקונבציונאלית גורסת שפיתוח תנועה טבעית מחייב זמן רב – בייחוד לאתר חדש לגמרי.

הסכמנו לתוכנית בונוסים לפיה הבונוס ישולם אם נגיע ליעדי התעבורה בתוך 12 חודשים ממועד השקת האתר.

עבדנו באופן שיטתי. החודשים הראשונים יוחדו להוספת תוכן לאתר. ארבעת החודשים לאחר מכן התמקדו בהגדלת התנועה האורגנית לאתר מתוך מנועי חיפוש. הבונוס שולם 6 חודשים לאחר שהאתר עלה לאוויר – 6 חודשים לפני הזמן!

seo ppc success stories

אתר מסחר אלקטרוני אמריקני

הכנסות מתנועה אורגנית עולות על הכנסות מקידום ממומן

  • הכנסות מפרסומי אדוורדס, יאהו ובינג עולות ב-183% עם עלייה קלה בעלות בתוך 4 חודשים מתחילת הקמפיין.
  • הכנסות מקידום אתרים עולות ב-262% ו עולות על הכנסות מפרסומות.

אתר מסחר אלקטרוני B2C ו-B2B

אתר מסחר אלקטרוני הגדיל את התנועה ב-235%…

ppc success

ואת שיעור ההמרה ב-850%…

increased conversion rate

וכך נוצר פיצוץ המרות – עלייה של 19,619%!

יצירת לידים עולמית אתר מכשור רפואי

שיפור המרות – תוצאות בדיקות A/B

ההמלצה שלנו לבדוק דף בעל סידור וכותרת שונה מציגה שיפור של 39.5% בהמרות.

lead generation

אתר שירותי אבטחה

חברה שמספקת שירותי אבטחה הפעילה בהצלחה קמפיין גוגל אדוורדס כשהיא הגיעה אלינו. בהתחלה, הם מאוד היססו להעביר את המפתחות לספק חיצוני, היות והקמפיין שלהם היה כל כך מוצלח. יחד עם זאת, הם הופתעו לטובה. מייד התחלנו למטב את

הקמפיין שלהם, דבר שהוביל לעלייה עצומה בלידים.

הם היו צריכים זמן כדי לטפל בכל הלידים הנוספים שהגיעו אליהם.

הדבר הבא שביקשו מאיתנו היה לצמצם את ההוצאות שלהם כמעט בחצי תוך פגיעה מינימלית בלידים – לא משימה פשוטה.

ניתחנו את הקמפיין באמצעות התוכנה שלנו והצגנו את הנתונים. כדי לזרז את התהליך, הסרנו את כל קבוצות הפרסום בהן ההוצאה ומספר המבקרים האיכותיים היו נמוכים מאוד. לאחר מכן התמקדנו בקבוצות האחרות.

לא יכולנו להשתמש בנתוני המרה סטטיסטיים היות ולא היה די מידע כדי להגיע למובהקות. לכן מיינו את הקבוצות לפי סוכני המרה תוך שימוש בשיטה הקניינית שלנו.

פעולה זו הראתה לנו, אילו קבוצות:

  • לבטל
  • הוריד הצעת מחיר ו/או להתאים פרסומות

התוצאות הראו:

  • ירידה של 40% בהוצאה עם רק 17% ירידה בלידים.
  • לקוח מרוצה

אתר מסחר אלקטרוני אירופי

בתחילה פנו אלינו ליצירת קמפיין קידום אתרים. מתוך ניתוח האתר, גילינו תוכן כפול באתר וכן באתרים ספציפיים לכל מדינה. פותחה אסטרטגיה לנטרול הסוגיות הללו והאתר כולו עבר ארגון מחדש.

נערכה בדיקת שמישות על מנת לחשוף סוגיות שעלולות להשפיע על המשתמשים כתוצאה משינוי האתר. נתגלו פגמים חמורים עבור משתמשים חדשים שרצו להזמין מוצרים. באתר החדש שולבו פתרונות.

לאחר מכן נערך ניתוח משפך בפילוח כל מוצר בנפרד. ניתוח זה חשף בעיות נוספות שטופלו גם הן.

תמיד כדאי לטפל בבעיות שמישות והמרה אחרות לפני הגדלת תנועת קידום האתרים. כדי לוודא שלא תרחיקו לקוחות פוטנציאליים בגין שמישות לקויה. אחרי חוויה שלילית אחת, סביר להניח שלא יחזרו.