האם ספר זה בשבילי?

האם אתה עובד בשיווק באינטרנט או שיש ברשותך אתר אינטרנט שברצונך לשווק? האם אתה רוצה להגדיל את המכירות או הפניות על ידי הגדלת טווח השוק שלך? אם ענית בחיוב על אחת משאלות אלה, ספר זה הוא בשבילך.

 

מה תוכל ללמוד מספר זה

קידום אתרים בינלאומיים בשפות שונות מתייחס להיבטים המרכזיים שאתה צריך לדעת כאשר השיווק הגלובלי נמצא באינטרנט. ספר זה ילמד אותך אילו שאלות לשאול בכניסה לשוק הגלובלי, כגון:

  • האם אתה צריך לשווק באופן גלובלי?
  • איך תגלה אם יש שוק למוצר שלך באזורים אחרים?
  • האם אתה צריך לתרגם את האתר כולו?
  • אילו עוד גורמים צריכים להילקח בחשבון במיקום הגיאוגרפי?
  • באילו מנועי חיפוש כדאי לך להשתמש במדינות השונות?

קידום אתרים בינלאומיים בשפות שונות
ניתן להורדה כעת באמזון

קטע מהספר להורדה בחינם

קידום אתרים בינלאומיים בשפות שונות כולל SEM, PPC, SMO ושמישות. כשתסיים לקרוא ספר זה, יהיו לך את הכלים הדרושים כדי לשלוט בכניסה לעולם השיווק באינטרנט בינלאומי.

על המחבר

רון ספינר בעל תואר שני מהטכניון ובעל תואר ראשון מאוניברסיטת מישיגן באן ארבור.

ב1983 רון ניהל חברה לתקשורת שיווקית, ובשנת 1998 העתיק את המוקד לשיווק באינטרנט. רון המשיך להיות מראשוני מאמצי השיטות החדשות לשיווק באינטרנט והיה אחד מ100 האנשים הראשונים ברחבי העולם לעבור את המבחן של גוגל AdWords המקצועית. ברשותו נמצא עדיין הכובע שגוגל שלחה לו בדואר.

– והפכו ללקוחות. זה הביא להבנה מעמיקה של שיווק גלובלי ובינלאומי.www.aims.co.il חברות מארה”ב, אירופה, מזרח אסיה, כמו גם חברות יצוא ישראליות מצאו את אתר החברה שלו –

 

רכש את הספר האלקטרוני
לקנית קידום אתרים בינלאומיים בשפות שונות באמזון, לחץ כאן.
הורדה חינם של תוכן העניינים וקטעים מתוך פרקים שונים