חקר מקרה מדיה חברתית

לאחד מהלקוחות שלנו היה קמפיין אדוורדס (Adwords) שנוהל על ידי חברה אחרת. מתוך ניתוח ה-ROI מצאנו שעלינו לסגור את הקמפיין מייד וכך עשינו, פתחנו קמפיין “שיווק מחדש” (remarketing) בלבד.

ולאחר מכן התמקדנו בפייסבוק. בדף הפייסבוק של החברה הייתה הרבה תנועה, אך היא לא הייתה ממוטבת להמרות. שילוב של מיטוב תוכן וקידום פוסטים הוביל לעלייה בהמרות בעלות מאוד נמוכה. בדף קיימים היום יותר מ-700,000 לייקים אותנטיים וכן המון שיתופים.

פייסבוק עברה כבר את גוגל והיא המקור הגדול ביותר לתנועה באינטרנט ללקוח הזה.

קמפיינים גלובליים במדיה חברתיתs

קמפיין המדיה החברתית שלכם יותאם לצורכי החברה שלכם. במדיה החברתית קיימות אופציות רבות. פלטפורמות מדיה חברתית רבות מאמריקה שולטות בזירה ברחבי העולם ומציעות אופציות רב לשוניות:

  • פייסבוק
  • טוויטר
  • לינקדאין
  • פינטרסט
  • אינסטגרם
  • גוגל+
  • יוטיוב
b2b

אסטרטגיות מדיה חברתית: שיקולים אזוריים חשובים

במדינות שונות יש חדירות שונות לכל פלטפורמה. חשוב שאסטרטגיית המדיה החברתית שלכם תיקח זאת בחשבון.

בנוסף, קיימות מדינות רבות בהן פועלות פלטפורמות מדיה חברתית מקומיות.

סין היא דוגמה אחת לכך. חברת מדיה חברתית אמריקנית אחת שהיא יוצאת דופן היא לינקדאין. החברה מאוד הצליחה בסין.

קוראיה היא דוגמה נוספת למדינה בעלת מדיה חברתית מקומית חזקה. באזורים שונים נעשה שימוש בפלטפורמות מדיה חברתית שונות מסיבות שונות.

יפן, למשל, משתמשת בפייסבוק יותר מאשר בלינקדאין לצרכים עסקיים.

פרסום במדיה חברתית:

פלטפורמות מדיה חברתית רבות מציעות מספר אופציות פרסום. הפופולריות ביותר הן:

  • CPC, בו משלמים בכל פעם שמישהו מקליק על המודעה שלכם.
  • CPM, בה משלמים עבור צפייה.

קידום פוסט
שיווק מחדש (remarketing)

רוב פלטפורמות המדיה החברתית מאפשרות לכם לבחור את המדינות בהן תרצו להופיע. ייתכן שהאסטרטגיה שלכם תהיה שונה באזורים שונים. למשל, ייתכן ששיווק מחדש (שיש הרואים בה סוג של הטרדה) פחות מקובל בתרבויות מסוימות. גם סוג התעשייה יכול להשפיע על עניין זה.