אחת השגיאות הנפוצות היא לא לפלח את התנועה לפי מדינה. ההתנהגות באינטרנט יכולה להשתנות באופן מהותי ממדינה למדינה. במדינה אחת תיתכן תנועה רבה ללא קונים ובאחרת תיתכן תנועה אורגנית נמוכה, אך הרבה מכירות.

אם אינכן מפלחים את התנועה, יהיה לכם יותר קשה להסיר את המכשולים אשר מונעים מאנשים לקנות או להפוך ללידים.

עוד ניתוח חשוב הוא ניתוח המכירות לפי ערוץ. הדבר פשוט מאוד לחברות שהן מקוונות בלבד. אולם במגזרים רבים, כמו מלונות, מדובר באתגר יותר גדול. בבתי מלון, הרבה מההזמנות מגיעות מסוכני נסיעות מקוונים (OTA) כגון אקספידיה, טרבלוסיטי, בוקינג וכולי.

הזמנות אחרות מגיעות ישירות למלון. ניתוח ההמרות מאתר האינטרנט בלבד לא יספקו תמונה מדויקת של המתרחש. ייתכן והדבר יגרום לכם להשקיע משאבים בערוצים הלא נכונים.

ברגע ובצורה נכונה, תוכלו לקבל החלטות עסקיות טובות יותר.

b2b