ניתוח החזר השקעה על תשלום לפי לחיצה בגוגל אדס – וטעויות שכדאי להימנע מהן

גוגל אנליטיקס יכולה להראות לך את החזר ההשקעה שלך די בקלות. עמודת ROAS מציגה את ההחזר על הוצאות הפרסום. אם אתה מרוויח יותר ממה שאתה מוציא, המספרים מופיעים בירוק. ההוצאה על פרסום אינה לוקחת בחשבון את התשלום לחברה לניהול הפרסומות. כמו כן – הכנסות אינן רווח. אם אתה רוצה להבין אם הפרסומות כדאיות, רצוי גם…

Details

שיווק דיגיטלי ונחתת מאדים InSight

שיווק דיגיטלי ונחתת מאדים InSight   אינסייט נחתה על מאדים ואתה בוודאי תוהה איך זה הולך להשפיע על השיווק הדיגיטלי. יש אנשים שאולי חושבים שמוקדם מדי להתייחס לזה, מכיוון שמאדים לא יהיה מאוכלס במשך  זמן מה. Insight Mars Lander provides digital marketing opportunities. Photo courtesy of https://www.nasa.gov   עם זאת, ישנם כמה דברים יצירתיים שמשווקים…

Details

באיזו תכיפות מופיעים דפי שגיאה מסוג 404 באתר האינטרנט שלך

אחד הדברים הראשונים שאנחנו בודקים כאשר אנחנו מתחילים לעבוד עם לקוח חדש הוא כמות האנשים המגיעים לדף ה-404 באתר האינטרנט שלו. על  ידי הפחתת התנועה לדף השגיאה ניתן להגדיל את יחס ההמרה באתר. לאחרונה אף הופתענו לגלות שאחד מלקוחותינו אפילו לא יצר כותרת יחודית לדף השגיאה שלו, מה שמקשה מאוד את המעקב אחרי מספר הביקורים בדף…

Details

ספר לקידום אתרים בזירה הבינלאומית

הספר שלי על קידום אתרים בזירה הבינלאומית והרב-לשונית פורסם באמזון לאחרונה. הספר קצר, ונכתב, כמדריך מעשי המבוסס על 15 שנות ניהול הקמפיינים הבינלאומיים שלנו. הפרקים העיקריים הם: האם אתה צריך לשווק באופן בינלאומי? האם אתה צריך לתרגם את כל האתר? לתת למנועי החיפוש לדעת מאיזה מדינה אתה מיקוד לאתר האינטרנט שלך גורמים נוספים שיש לקחת בחשבון…

Details

AdWords-קיצור דרך להוספת מדינות רבות בקלות אל

יצירת מסע פרסום AdWords עולמי שאינו כולל כמה מדינות הוא משהו שצריך להיות פשוט לעשייה, אבל משום מה גוגל לא תאפשר לך ליצור קמפיין ולמחוק כמה מדינות ממנו. במקום לבזבז הרבה זמן מיותר על הוספה ידנית לכל מדינה, אנו ממליצים על פתרון זה. הצעד הראשון הוא לקבל רשימה של כל המדינות הרשומות על פי יבשת,…

Details

שימושיות סל הקניות

אחד הדברים הראשונים שאנחנו עושים כאשר אנחנו מתחילים לעבוד עם לקוח מסחרי חדש הוא לבדוק את עגלת הקניות. באופן כללי, הם הרבה יותר טובים היום ממה שהיו לפני כמה שנים. אך בדרך כלל יש הרבה מקום לשיפור. אחת הדרכים הטובות ביותר להדגים את הבעיה היא לעשות בדיקת שימושיות ולהראות את הווידאו לבעל עגלת הקניות ולצוות הפיתוח.דבר זה בדרך כלל…

Details

כיצד לגבור על פנדה ועדכוני פינגווין

אין ספק שבשנה זו פנדה ועדכוני פינגווין גרמו לשינויים משמעותיים. מצאנו שהאסטרטגיה הטובה ביותר היא להבין את המטרות של גוגל וכיצד הם עשויים ליישם אותם באלגוריתם שלהם. המטרה העיקרית היא להגדיל את הרלוונטיות של תוצאות החיפוש. שילוב של קישורים נכנסים באלגוריתם שלהם הייתה פריצת הדרך שלהם כדי לשפר את איכות תוצאות החיפוש שלהם. רבים מהעדכונים…

Details

ניתוח אתר מתמטית באינטרנט – דרך מצוינת לעזור לך לקבל את ההחלטות הלא נכונות

חשוב שתדע שאתה צריך להיות זהיר מאוד בעת קבלת החלטות המבוססות על ניתוח אתר מתמטית באינטרנט. כל כך קל לעשות טעויות ניתוח באינטרנט. טעויות נפוצות כגון התקנת קוד Analytics שלא כמו שצריך בטח ידועות. 14 שנים של ניתוח אתרי אינטרנט חשפו אותנו לרבים מהטעויות האפשריות. על מנת להימנע מבעיות חישוביות, הדבר החשוב ביותר הוא להשתמש…

Details

בדיקת מגמת תנועה אורגנית של מלות מפתח בגוגל אנליטיקס כבר איננה אפשרית

גוגל אנליטיקס כבר איננו מספק את כל המידע אודות מגמות התנועה של מלות המפתח. כעת, המילה עם הכי הרבה תנועה בדרך כלל מופיעה בתור “not provided”. אם הפלח הנבדק לא גדול מדי הדיוק של דו”ח אורגני של מלות מפתח עדיין מתקבל על הדעת. במיוחד אם נניח שהפלח שמוגדר כ “not provided” מפוזר בין מלות מפתח רבות. עם…

Details

שיווק ויראלי, הייתכן?

לשכן שלי, שיש בבעלותו כפר תנ”כי משוחזר, יש כשרון ליחסי ציבור. הוא היה הראשון בעולם לצייד את החמורים שלו ב Wi-Fi. להלן כמה מהכותרות שהוא קיבל: אינטרנט לאלה שלא מוכנים לקום מהתחת The Times of Israel חמורים הופכים לנקודות חמות ל Wi-Fi בפארק ישראלי היסטורי The Los Angeles Times אפליקציה מסוחררת! רכב על חמורים המצוידים…

Details